ايران بزرگ
سهراب : گفتي چشمها را بايد شست ! شستم ولي.....
گفتي جورديگر بايد ديد! ديدم ولي.....
گفتي زبر باران بايد رفت رفتم ولي
او نه چشم هاي خيسو شسته ام را نه نگاه ديگرم را هيچکدام را نديد فقط در زير باران با طعنه اي خنديدو گفت :
ديوانه ي باران نديده
مرحله جدید طرح ارتقاء امنیت اخلاقی از امروز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت : با فرا رسیدن فصل زمستان مرحله دیگر طرح ارتقای امنیت اخلاقی در زمینه بدپوششی ها و برخورد با تولید و عرضه کنندگان پوشاک نامناسب از روز ‌یکشنبه هجدهم آذر اجرا و تشدید می شود.

واحد مرکزی خبر : سرتیپ رادان در حاشیه نشست با ماموران گشت های ارشاد و ارائه شاخص ها و وظایف آنان افزود: امروز مردم از طرح امنیت اجتماعی راضی هستند؛ اما این کافی نیست و باید تلاش کرد تا تمام موضوعات امنیت اجتماعی نهادینه شود.
وی گفت: از یکشنبه با افزایش گشت های ارشاد در سطح شهر، با کسانی که پوشش مناسبی نداشته باشند ( از جمله پوشیدن چکمه های بلند، شلوارها و مانتوهای تنگ و چسبان، پوشیدن کاپشن بدون مانتو و استفاده از کلاه بدون روسری یا مقنعه) برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در صورت مشاهده این افراد ابتدا به آنان تذکر داده می شود و درصورت اصلاح در محل رها می شوند ، اما در صورت اصلاح نکردن به پایگاه پلیس امنیت منتقل و بعد از مشاوره و اصلاح پوشش خود و اخذ تعهد آزاد خواهند شد.
سرتیپ رادان ادامه داد: در صورت استعلام و داشتن تخلفات مکرر فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
وی گفت: امروز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توانستند در یک اقدام هماهنگ هزینه جرم را بالا ببرند و مجرمان بدانند که برای ارتکاب جرم باید هزینه سنگینی را پرداخت کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود : در این طرح همانند گذشته با اصنافی که به خانم های بدپوشش خدمات ارائه کنند برخورد می شود.
سرتیپ رادان با بیان اینکه در این طرح ماموران حق برخورد خشن را با افراد بدپوشش ندارند تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش سخت و شکننده است، اما نحوه برخورد با بدپوششی ها باید نرم و برای اصلاح وضع موجود باشد.
وی گفت: از زمانی که طرح بدپوششی در تابستان آغاز شد بر اساس گزارش ها چهره شهر عوض شد و تاثیرات آن به وضوح قابل مشاهده است به طور مثال تا چندی پیش که تهیه لباس برای خانم ها مشکل بود و به سختی پوشاک مناسب در فروشگاهها پیدا می شد؛ در حال حاضر الگوی تولید و عرضه پوشاک تغییر کرده است.
سرتیپ رادان افزود: بعد از این مرحله، جمع آوری سی دی فروشان غیرمجاز به طور جدی در دستورکار است که به این افراد توصیه می شود قبل از اجرای طرح دست از کارشان بکشند زیرا این طرح همانند طرح برخورد با اراذل و اوباش و توزیع کنندگان موادمخدر خواهد بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نظارت بیشتر پلیس های زن بر پیست های اسکی گفت: در این خصوص به پلیس ها دستور داه شده است، با مظاهر بدحجابی، تورهای غیر مجاز و همچنین خودروهای غیر استانداردی که برای حمل و نقل افراد استفاده می شود برخورد کنند.
وی گفت: تعدادی از پلیس های زن دوره اسکی را طی کرده اند که بتوانند حضور موثری در پیست های اسکی داشته باشند.
سرتیپ رادان درباره اشاعه دهندگان بلوتوث های غیر مجاز در جامعه گفت: بر اساس قانون با تهیه و توزیع کنندگان اینگونه تصاویر برخورد خواهد شد.
فرق عشق و دوست داشتن...
عشق در لحظه پديد مي آيد، دوست داشتن در امتداد زمان .عشق معيارها را در هم مي ريزد ، دوست داشتن بر پايه معيارها بنا مي شود .عشق ويران كردن خويش است و دوست داشتن ساختني عظيم .عشق ناگهان و ناخواسته شعله مي کشد، دوست داشتن از شناختن سرچشمه مي گيرد عشق قانون نمي شناسد ، دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه اي از قوانين طبيعي است عشق فوران مي کند چون آتشفشان و شره مي کند چون آبشاري عظيم،دوست داشتن جاري مي شود چون رودخانه بر بستري با شيب نرم .عشق ، دق الباب نمي کند ، حرف شنو نيست ، درس خوانده نيست ، درويش نيست،حسابگر نيست ، سر به زير نيست ، مطيع نيست ،ديوار را باور نمي کند ، کوه را باور نمي کند ، گرداب را باور نمي کند ، زخم دهان باز کرده را باور نمي کند ، مرگ را باور نمي کند؛ و در آخر سربازي نرفته نيست؛ دشمن هم نيست .
*عشق لطفي است بي معنا*عشق موجي است بي دريا*عشق افسانه اي است گنگ*عشق سوختن وخاكستر شدن است